Αναζήτηση

Συχνές Ερωτήσεις

1.Πως μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στην Αέναος Α.Ε.; 
Στην αρχική σελίδα, κάνετε κλικ στην εγγραφή, συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητούνται. Στην συνέχεια θα σας αποσταλεί ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την επιβεβαίωση της εγγραφής σας.

2. Πως μπορώ να παραγγείλω εξοπλισμό από την Αέναος Α.Ε.; 
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Αέναος, βρείτε το προϊόν που χρειάζεστε, επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε να αγοράσετε και πατήστε το κουμπί ΄Αγόρασε το΄. Ακολουθήστε τα βήματα για την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

3. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;
Συμπληρώστε το email που έχετε δηλώσει και σύντομα θα λάβετε σε ηλεκτρονικό μήνυμα έναν σύνδεσμο (link) που θα σας οδηγήσει στην σελίδα για να καταχωρήσετε νέο κωδικό

4.Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα; 
Έχουμε 3 τρόπους αποστολής των προϊόντων μας. Μπορείτε είτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήματά μας, είτε να τα αποστείλουμε με μεταφορική εταιρία είτε με courier. Για περισσότερες πληροφορίες ελέγξτε τους τρόπους αποστολής .

5. Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Αέναος Α.Ε.  περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

6.Πόσο κοστίζει η μεταφορά των προϊόντων; 
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας υπολογίζεται το μεταφορικό κόστος, ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει.

7.Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; 
Στείλτε μας email με θέμα ακύρωση και τον αριθμό παραγγελίας σας και επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της Αέναος Α.Ε. Παρακαλούμε ελέγξτε την ενότητα "Πολιτική επιστροφών" για περισσότερες πληροφορίες και τους όρους επιστροφών.

8.Η παραγγελία μου μέχρι πότε είναι δεσμευμένη;
Η παραγγελία σας δεν θεωρείται οριστικοποιημένη και κατά συνέπεια δεν δεσμεύονται τα προϊόντα που περιέχονται σε αυτή, εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας σε λογαριασμό της Αέναος Α.Ε.

9. Πως μπορώ να παραγγείλω κάποιο προΐόν που είναι κατόπιν παραγγελίας; 

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παραγγέλνετε διαθέσιμα προΐόντα, με την προϋπόθεση να προκαταβάλετε το ποσό που αναφέρεται στην παραγγελία, ώστε να οριστικοποιηθεί.

10. Πως μπορώ να δω εάν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί; 
Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, θα παραλάβετε αυτόματα ένα email με τα στοιχεία της μεταφορικής ή της εταιρίας courier (ανάλογα με την επιλογή σας κατά τη φάση παραγγελίας) που έχει αποσταλεί η παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση και ανά πάση στιγμή μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, από τον πίνακα ελέγχου στην εφαρμογή e-commerce του ηλεκτρονικού καταστήματος της Αέναος.  Αν κατά την παραγγελία σας επιλέξετε σαν τρόπο αποστολής την αποστολή με courier, μαζί με το email επιβεβαίωσης θα σας αποσταλεί ο αριθμός voucher της αποστολής σας. Μπορείτε ανα πάσα στιγμή να εισάγετε τον αριθμό voucher στο ειδικό πλαίσιο που θα βρείτε σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και να ελέγξετε το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας.

11.Πως μπορώ να ελέγξω την διαθεσιμότητα των προϊόντων; 
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Αέναος Α.Ε. παρέχει online ενημέρωση αποθεμάτων. Οι ποσότητες που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι πραγματικές. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, αναγράφεται η ημερομηνία διαθεσιμότητας.  Παρακαλούμε ελέγξτε τους όρους χρήσης για περισσότερες πληροφορίες.

12.Υπάρχουν πιστοποιητικά των υλικών;
Σχεδόν το σύνολο των προϊόντων που θα βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Αέναος Α.Ε. συνοδεύεται από εγχειρίδια εγκατάστασης, χρήσης και λειτουργίας, τεχνικά φυλλάδια και πιστοποιητικά τα οποία θα βρείτε στην περιοχή "downloads" κάθε προϊόντος.

Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε πιστοποιητικά ή χρειάζεστε  επιπλέον πιστοποιητικά για κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της Αέναος Α.Ε.